財政私 RAP JEFFZ.L



Source from youtube/jeffjeffjam
呢首歌係我對2009年財政預算案既睇法...

呢次 呢次真係大件事
比金融海潇更大獲 更大件事
原來我地既財政司
係弱智!!!
香港比佢搞到一Pat 屎
仲已為你好掂
o係司政報告之前
見你係咁收集市民意見
點知結果 咪又係一張白紙
收集完意見仲係好似乜都吾知
阿財政司!!!
吾該你咪咁自私
我話你知 而家
越來越多人失業
越來越多公司執粒結業
阿婆死堅死低
街邊拾緊報紙
人地飯都無得開
就來要食屎
你仲o係度懵吓懵吓
莫視民意
咁既司政報告
你擺明搵笨
擺明挑釁市民o既底線

你話社民連 行為幼稚
我話你弱智 仲哀過幼稚
拾死雞既
民建聯最無恥
你比民建聯 更無恥 到極點 .....x2

政府庫房大把錢 仲o係度
扮晒野 扮可憐 扮無錢 扮尺字
百幾萬年薪仲o係度扮可憐
喂!!!...我問你識吾識寫個醜字
咁既大話 都講得出面
不愉快事係因為你既出現
如果你掂 不愉快事點會出現
假自己調
己調難自己塊面
正垃圾 呢份司政報告正垃圾
九吾答八up埋哂D廢話
邊個撐你 邊個都係垃圾
諗埋晒D野污糟垃垥
你話政府需要收入?
係咪咁樣就吾駛理小市民既收入?
你係咁樣洽D窮人
幫晒d有錢人
正一衣冠禽獸
你有邊一忽似個人?

你話社民連 行為幼稚
我話你弱智 仲哀過幼稚
拾死雞既
民建聯最無恥
你比民建聯 更無恥 到極點 .....x2

Latest

五區公投起動大會

五區總辭影片

行政長官答問會

社民連三週年音樂會

Link to My Radio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...