袁彌明公聽會後接受訪問 Erica 好勁呀!!!

[新聞前線]藝人袁彌明在廣管局公聽會後接受訪問


Erica 好勁呀!!!


[同場加映] Lavina 失場遭炮轟 2009年07月13日 (07:50 am)

擁 34E驕人上圍的人氣 o靚模鍾蕙芝( Lavina),原定昨早 11時半與蕭定一和袁彌明為有線財經台《周日不講理》做直播嘉賓,並以 o靚模做話題, Lavina卻失場。

蕭定一昨日在電話中發火說:「 Lavina全程放飛機,我好唔接受呢種工作態度,我對佢係永不錄用。」袁彌明昨日也在電話回應說:「我哋一直等佢,直至節目開騷前 3分鐘,工作人員先搬走佢張凳。」

Lavina 昨日透過電話向記者解釋說:「我都唔想,咁啱我一早起身屙唔停,醫生話我腸胃炎,我因為一直聯絡唔到有線,自己經理人( Admond)又冇覆機,先搞到呢個誤會,最後我搵人打咗去有線致歉。」 Admond昨日說:「我手機壞咗,所以先有今次誤會,我打咗去有線解釋。」有線財經台公關岑小姐昨日指在開騷前已接到 Lavina缺席的通知。

Lavina唔介意背部全裸


Lavina身材出眾惹人遐想

Latest

五區公投起動大會

五區總辭影片

行政長官答問會

社民連三週年音樂會

Link to My Radio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...