梁國雄議員促政府嚴查梁展文

梁國雄-立法會籌備調查梁展文事件小組會議2008年11月17日


梁國雄議員促政府嚴查梁展文@籌備調查梁展文立委會17NOV08


為委任調查有關梁展文先生離職後就業事宜專責委員會進行籌備工作的小組委員會會議.
長毛一開始講既"有關事宜"好重要的.但劉江華, 石禮謙等唔同意,認為無必要...
~唉, 今日通過既議提: 所查既AREA窄...總之呢樣唔使查, 果樣唔需要查... 到時睇吓個報告係點...=.=
Source from youtube: sleepingorangesowhat

梁展文(1946年-),JP,曾任香港屋宇署署長,後轉任房屋署署長、前房屋及規劃 地政局常任秘書長,任職公務員39年,於2007年1月從政府退休[1][2]。

梁展文在退休前夕的數年被批評有利益輸送及為自己進入地產發展商鋪路,如嘉亨灣事件、 紅灣半島事件等。而其退休後卻以高薪於地產商新世界中國地產任職。

先是在2004年2月,他以涉及以8.64億元的超低價把紅磡紅灣半島賤賣與新世界發 展及新鴻基地產再度發展[1]。

亦有傳媒報導梁展文在2002年擔任屋宇署署長期間,濫用125萬港元裝修自己辦公室 鄰離的會議室,亦為辦公室購買一部價值7萬元的42吋等離子電視。
Source from youtube: DE924

Buck-toothed水鬼升城隍之爺親黨親不及行政會議親-玩死黨友再寸爆公民黨


為委任調查有關梁展文先生離職後就業事宜專責委員會進行籌備工作的小組委員會會議.

請留意應聲蟲葉國謙塊面幾黑.. 完全 "縱然舉案齊眉 到底意難平" 寫晒係面上!
長毛一開始講既條文中"有關事宜"好重要的.但已貴為行政會議成員, 劉江華作威作褔弄權顯示自己重要... 先堅持刪文但業應聲蟲後,劉卻講一些似是而非句子又決定唔使刪...跟著再偷換概念進 攻公民黨... 氣焰果然大了許多.. o黑o黑!
~唉, 今個會通過既議提: 所查既都窄窄地...總之呢樣唔使查, 果樣唔需要查... 到時睇吓個報告係點...=.=
Source from youtube: sleepingorangesowhat

Latest

五區公投起動大會

五區總辭影片

行政長官答問會

社民連三週年音樂會

Link to My Radio

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...